Selam kızlar bir boş gebeliğim bir 6.5 hafta kalp durması ile sonlanan gebeliğim oldu.
- Düsük sonrası 40 gün bekledim ve özelde genetik doktoruna gidip eşimle karyotip analizi verdik. Doktor aile öykümüzü dinledi ve bir sey çıkma ihtimali %5 dedi.
Trombofili istersen baktırma dedi fakat gittiğim perinatologu aradı doktor baktırmamı içimin rahat etmesini söyledi.
Sonuca göre 3. Gebelikte aspirin kullanacağım. Eğer pıhtılaşma varsa iğne. 3. Denemeye cesaret bulursam tabii. Sonucları merakla ve korkuyla bekliyorum ☺️ . Bu arada diğer bağışıklık testlerine bakıldı hepsi temiz çıktı.