Sumeyyeaydn 30+4🌸 sıcak kötü Allahtan işe gidiyorum tek iyi yanı serin olması😂 ama akşam dönerken eziyet…
Geçen hafta ishal atlattım salgın varmış galiba sonrasında da 30. Haftaya girmenin şerefi mi bilemiyorum ağırlaştım özellikle akşamları baya karnım ağır geliyor ağrı yapıyor
Yatmak zor oldu zaten, bir de niyeyse korku başladı 30. Haftaya girince sanki her an doğuracakmışım gibi çok tedirginim panik oldum her halde 😂geçen hafta bebişlerin çantasını hazırladık. Benim eksiklerim var bu hafta olmasa da haftaya komple hastane çantasını tamamlamayı düşünüyorum bakalım
Benim her şey yolunda gidiyordu🙏🏻 doktor 38 i görebilirsin bu gidişle felan demişti ama bilmiyorum ben 35 36 yı görsem diye şükreder oldum 😅
Bir de acayip mutsuzdum geçen hafta psikolojik herhalde 🤷🏻♀️