5 nisanda gebelik zehirlenme sonucunda 6. Ayımda erken doğum yapmıştım, canım oğlum prematüre bebek olarak dünyaya gelmişti, sadece 680 gramdı. 5 gün tutunabildi hayata küveste, 5. Günün sabahı acı acı çalan bir telefonla öğrendik bütün müdahalelere rağmen yaşayamadığını.. o benim ilk tecrübem ilk hevesim ilk güzel duygularımın sahibiydi.
Velhasıl 1 hafta önce tekrar hamile olduğumu öğrendim, bugün ilk kontrolüme gittim 8 haftalık.. Umut Ege ye kardeş geliyor, bizi izliyor biliyorum. Allah sağlıkla kolaylıkla hayırlı bir şekilde nasip etsin inşallah.. duygularımı dışarıya vuramadığım için buraya yazmak istedim. Ben çok üzüldüm çok acı çektim çok ağladım ama isyan etmemeye çalıştım ve Allahtan hayırlısını istedim. Rabbim yavrum sana emanet, bize bağışla sağlıkla inşallah 🥹🥰