Tazeannecik01 ben de bugün 26+1im canım 🥰 kanaman, karnının sağ üst tarafında ağrı, kusman, tansiyon yüksekliğin vs yoksa korkma dedi bana doktorum. Bazen sıcaktan bile hareketsiz kaldıkları oluyormuş bebeklerin. Endişeleniyoruz ister istemez ama anormal bir belirti geçirmediğin sürece 2 gün üst üste hareket hissetmeyi bekle hissetmezsen hemen ara demişti… İçin rahat olmalı stresten bile sakinleşiyor benimki, mutlu olduğumda keyifli bir şeyler yaptığımda kıpır kıpır oluyor… 🌸 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.