Arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonum var gebeliğin başından beri ama bu enfeksiyon varken pct hiç yükselmemişti hep değer aralıkları içindeydi geçen gün diş apsesi yaşadım antibiyotik kullanımının 3. Gününde mi ne kan verdim ona rağmen pct değeri değer aralıkların üstünde internette sepsis falan yazıyor korktum bilen varsa bakabilir mi acaba
