Mor-kelebek 37nagis bende Gebze deyim ama Zeynep Kamile gidiyorum canım nasipse ikinci gebelik olduğu için buda sezeryan olacak oradaki ebelerden de doktordan da memnunum esimide içeri alıyor gayet güzel anlatıyor herşeyi
melisaemirhan Gebze wm medical park soley esmere gidiyorum bir yakınım orda doğum yaptığı için bana önermişti şuan 5+4 üm ve gayet memnunum çok ilgili ve her konuda merakımı gideren bir doktor
brnci melisaemirhan Direk sezaryenci Soley esmer ilk doğum yapan arkadaşlarıma önermiyorum ikinci üçüncü doğumlarda gidilebilir tecrübeli bi kadın
37nagis KumpirsMom teşekkürler peki muâyene ye girerken eşim de girebilir mi bazı hastaneler kabul etmiyor ya
melisaemirhan brnci Doğum hakkında konuşmadık daha 17 haftalık gebeyim ama herşey yolunda giderse normal istiyorum ben bu konuyu dile getireyim o zaman