Meltemanneolsun aşkım bebeğin boynuna kullanma bence bir yıka bir gün yıkama eviniz sıcaksa hergun yıka hiç bişey olmaz cansıns in sabununu kullanabilirsin çok güzel kokuyor bebeğin kokusu hemen değişmemiş olur hemde bebeği ne kadar sık yilarsan o kadar çabuk geliştirmiş annem hep öyle der benimde 26 günlük bebeğim vargobek deliği kurudugundan beri her gün yıkıyorum çok güzel uyuyor üzerine de