Hillalya Kızlar haftaya sezaryan doğumum olucak nasipse ama çok korkuyorum kolay atlatanlar anlatabilir mi ? ( Panik atağım var ) 🫠
Serpoo Hillalya panik atak varsa genel anestezi tavsiye ederim. Panik atak olmasa da genel tavsye ederm :) bu biraz sanırm hem kişinin bünyesi ile hem doktorun eli ile alakalı olan bişey. Allaha şükür mart ayında gnel anestzi ile dogum yaptım ayaga kalkmada hiç agrım sızm bas dönmem vs olmadı ilk yürümem cok rahat geçti daha sonrasnda bile agrım sızım olmadı. Doktorumda cok ilgiliydi amelyttn sonra sürkli serum taktılar . Yine dogum yapıcak olsam aynı doktoruma giderm
Buse1811 Hillalya hiiiççç stres yapma öncelikle sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah 🙏 çevremde sezaryen olup da bana bol bol hareket gerekırse oturma diyolardı bende acı ağrı eşiğim cidden düşüktür hep hee tabi der geçerdim ama gerçekten yürekten söylüyorum DOĞUMUNDAN SONRA BOL BOL BOL BOL KENDİNİ ZORLAMADAN HAREKET ET… Zaten hareket ettikçe kendini mental olarak iyi hissediyorsun sadece yatarken doğrulurken hafiften sızlama oluyor ilk bir kaç gün sonra o da geçiyor zaten ama hareket etmek o kadar iyi geliyor ki… doktorum benimle dalga geçmişti oturduğun yerde oturmuyorsun diye… ilk yürümeye başladığında doğal olarak istemsizce karnını kasıcaksın ama ne kadar yürür hareket edersen sürecin o kadar hızlı geçer ve kendimden örnek verecek olursam ayağa kalktığım ilk andan sonra 15-20 dakikada bir pıtı pıtı desteksiz şekilde yürüyüp durdum… hareket ettikçe gaz çıkışı( ki doktorlar hemşireler bunu istiyor ) daha kolay oluyor
Yazmelegi_ Hillalya panikten dolayı genel oldum tüm sürecim rahat geçti korkmayın hemen bitiyor geçiyor
sekerleme benide acil sezaryene aldılar ki canım çok tatlıdır ama belimden vurulan iğneyi bile hissetmedim çok kısa sürüyor anlamıyorsunuz bile bebeğinize kavuştuğunuz an tamamen unutuyorsunuz sadece ilk ayağa kalkmak biraz can acıtıcı destek alıp adım attıgınız o andan sonra kolaylaşıyor merak etmeyin. bebeğinize sağlıkla kavuşun inşallah 🥰
Hillalya Serpoo benim doktorumda aynı şekilde sürekli ağrı kesici yaptıklarını sıkıntı olmadığını söyledi 🫠 ama insan yinede korkuyor düşündükçe🥹
defnekusum Benimde panik atağım var ve ben de korkuyorum sezeryan istedim daha gün almadık ama sezeryandan da korkuyorum nasıl olacak bilmiyorum
anneolmakneguzel_ Hillalya akışa bıraaaak, sen bşy yapmican, yatacan bebegi cıkaracaklar basla bsy yok mis, 😂 çok düşünme
anneolmakneguzel_ Hillalya başka ne var ki canım benim, ağrı kesici sen bşy hissetmiyosun. Sen cocugu dusun, minicikkkk kime benzicek nasıl olacal sen onlaro dusun. Doktor dusunsun sezeryani, o seni ilgilendirmiyor, cocuk seni ilgilendiriyor😅
Baklavaseverim Hillalya İğneyi zaten hissetmiyorsunuz damaryolu gibi düşünün ameliyat olduğu için tabi ağrınız olacak ama hastane de sürekli ağrı kesici verdikleri için çok etkilemiyor ağrınız olduğu gibi iğne vuruyorlar korkmayın