Selaammmm 👋 biraz uzun yazacağım lütfen sıkılmadan okuyun ve bana yorumlarınızı bırakın 🙏🏻🥴
5 sene gibi uzun bir süre doğum kontrol hapı kullandım.
17 Haziran 2025 te hapı bırakma kararı aldım ve bıraktım.
Çünkü vücuduma artık ters tepkiler vermeye başladı hap.
Reglim düzensizleşti, sinir oldu çok fazla vs.
Hapı bıraktıktan sonra ovülasyon testine başladım (amacım yumurtlama gününü bilip ona göre tedbir almaktı) bir nevi korunma içgüdü (biliyorum güvenilir değil 😬)
Neyse ben hep test yaptım fakat pozitif görmedim hiç
15 temmuzda da reglimi oldum( yani hapı bıraktıktan 1 ay sonra)
Ağrılı geçti (normalde öyle olmuyordu)
Sonrasında tekrar teste başladım ve 27 temmuzda pozitif oldu ovülasyon testi.
Ertesi gün yani 28 temmuzda ikinci çizgi silik ve bugün 29 Temmuz tek çizgi.
Ama karnımda inanılmaz bir ağrı var (özellikle 27 Temmuz günü)
Şuan yine biraz hafifledi fakat tam geçmedi
Sorum şu ; yumurtlama dönemini takip edip böyle ağrı yaşayan var mı aranızda ?
Bu normal mi ?
Bir de hapı bıraktıktan sonra yumurtlama hemen başlar mı ? Test yanlış olabilir mi acaba ?