Merhaba ben yaklaşık iki yıldır kızımı sütten kestim ve hala göğsümde bazen sertlik oluşuyor masaj yapıp sıktığım zaman iltihap akıyor bu durum beni tedirgin ediyor daha önceden hastaneye gittim sonuç için gittiğimde Stajyer vardı ve bana hiçbir şeyin olmadığını söyledi ama bana kalırsa normal bir şey değil şu an ikinci çocuğumu gebeyim Hastaneye gitsem bir şey yaparlar mı veya ultrason çekerler mi sizce gitmeli miyim?