Seymanur_ts Kızlar Sakarya araştırma hastanesinde detaylı ultrason yaptıran var mı memnun kaldınız mı
merveaws Seymanur_ts ben yaptırmadım ama duyduğuma göre hızlıca bakıyorlarmış 5 dk falan Randevu almadıysanız biran önce alın çünkü ileri tarihe veriyorlarmış
lutka01 Seymanur_ts ben hem devlette hem özelde yaptırdım devlette radyoloji bölümüne yönlendiriyorlar orada uzman hekim var Yahya bey evet hızlı bakıyor çünkü muayene için bekleyen başkaları da oluyor ama benim bebeğimin incelemesini gayet güzel yaptı cihazı özeldeki gibi profesyonel olmamasına rağmen hemde.. özel olarak İlker Ali Çerçi’ye gittim cadde 54te onun cihazı gayet profesyoneldi ve randevu verdiği saatten itibaren 45-50 dakika incik cincik bakıyor. Ondan da memnun kaldım. Sonuç olarak devletteki doktor özeldeki doktorun 1 saatte söylediği herşeyi 10 dakikada söyledi. Ayrıca siyah beyaz ultrason çıktısı da verdi
BlcSongullllllllll merveaws 2 haziranda gittim 5 ağustosa verdiler ben de daha muane olamadım gerçekten çok sonraya veriyorlar 5 ağustos ta 27. Haftaya gireceğim
mirababy03 lutka01 lutka01 merhaba ali çerçiden memnun kaldınız mı muayene ücreti ne ödediniz acaba bnde gitmeyi düşünüyorum eğer memnun kaldıysanız gebeliğim riskli çünkü☹️
Yank lutka01 vajinal mı bakıyor ali hocankarından mı 40 50 dk cok rahatsız edici olabilir diye korkuyorum
SedANurK Seymanur_ts ben araştırma hastanesinde hem perinatoloji de hem radyoloji de detaylı Ultrason oldum bahsettiğim gibi Yahya bey 5 dk içinde bakti ama her şeye bakti hiç bisey atlamadi perinatoloji de ise Turgut bey olmasi lazım adı o bakti perinatoloji 30 dk civari inceledi daha fazla bilgi verdi perinatolojiden daha fazla memnun kalmıştım
lutka01 Seymanur_ts perinatoloji bölümüne gebelikte riskli görülürsen yönlendiriyorlar fakat normal gebelerde doktor direkt hastanenin radyoloji bölümüne gönderiyor oranın sekreterinden gün alıyorsun. Kaç haftalıksınız doktorunuz kim
Deletedmom_182 Seymanur_ts Devlet 2 dk baktı sıkıntı yok dedi. Ultrasona bakarken yanındaki asistanla muhabbeti de bitmedi. Neye baktı anlamadım bile. Serhan Cevrioğlu’na randevu aldım. 4000 Tl. 1 saate yakın inceliyormuş. Benim doktorumda onun yanında ofisi olan Sümeyra Vural. Doktorumdan çok memnunum kendisi önerdi. Güveniyorum kendisine. Zaten sakarya’da özel detaylı ultrason yapan az yer varmış
lutka01 mirababy03 öneririm kesinlikle mayıs ayında gitmiştim 4500 nakit ödedik 1 saate yakın inceledi çok detaylı bir rapor yazdı ayrıca bebeğimizin video ve fotoğraflarını poz poz çekip mail olarak gönderdi. İlk gittiğimiz gün bebek yüzünü tam göstermedi diye ikinci bir kontrol randevusu yazdı tamamen ücretsiz. Benim giden diğer arkadaşlarıma da aynısını yapmış bebeği yüzünü tam göstermeyenleri ücretsiz şekilde tekrar kontrol ediyor.. ben çok memnun kaldım şahsen giden diğer arkadaşlarım da memnundu
Meyra-tt Bende seah da detayli ultrason yaptirdim, Yahya bey bakti girilmesi gereken degerleri girdi raporunu cikartti, kontrol de doktorda ona bakti inceledi hersey normal dedi çok şükür
Meyra-tt Benim 4lu taramamda risk gordu doktor perinatolojiyede gittim orda da detayli ultrasona bakti ordaki degerlerde normaldi
Seymanur_ts Sakarya eğitim ve araştırma hastanesinde Selçuk Özden diye bi doktora buldum randevu ücretini bilen var mı