YyyyYasemin Kızlar bebek arabası vs kaç haftalıkken almaya başladınız ben şimdiden seçtim ama biraz daha beklemek istiyorum 15/20 hafta arası erken mi sizce
adatuna YyyyYasemin ben 10.haftada almıştım ilk kızıma şimdi de 15.haftada diğer kızıma araba aldım bence ne kadar erken o kadar iyi zamlanıp duruyor
lizge_2 YyyyYasemin O sırada 27 haftalık olacak ben ve hiçbir şey almadım geç mi kaldım erken mi bilmiyorum 🥹 siz sanırım biraz erken baslamışsınız
Adsiz1998 YyyyYasemin ben 26 haftada başladım 28 de bitirdim tüm alışverişi tabi bu süreye kadar hep araştırdım sonra topluca bitirdim
YyyyYasemin adatuna kesinlikle bugün eşimle konuştum biraz daha ilerlesin alalım dedi 15 haftalıkken Allah nasip ederse sıkıntı çıkmazsa yavaştan alcam cinsiyet belli olunca da kıyafet alırım sonra hızlı hızlı almak mümkün değil
YyyyYasemin lizge_2 ben daha almadım sadece seçiyorum internet üzerinden araştırmadan pıt pıt alabileyim diye ama 15/20 hafta aralarında almak istiyorum nasip olursa tabi🥰
YyyyYasemin Oslemasel beğendim ancak biraz beklemek istiyorum yada eşimle tekrar konuşup alcam bilmiyorum 🤭
Adsiz1998 YyyyYasemin aa doğru o zaman alın yavaş yavaş ankara merkezde olduğumdan her şey elimin altında size zor olur tabi
Bumah YyyyYasemin bence yavaştan al ben 30 bırakmıştım 29 dayım ama gidip bakıp almaya ne enerjım kaldı nede gücüm kaldı yavaş yavaş alsaydım keşke diyorum
Nuriay YyyyYasemin mantıklı ben bi kaf bişey alırdım ama öyle hunharca hərşeyi hiç almadım hep buyuk haftalarda almaya başladım doğrusu ama bende düşünücem galıba 30 diyordum ama 20 haftayı tamamlıyım öyle başlarım bende
NurAyse_nur YyyyYasemin 26. Haftayi dolduruyorum 25 hafta 1 im bugun gelmis bebek arabasi ve besigimiz. 3. Hamileligim ve normal bi zamanda aldigimi düşünüyorum diger iki bebegimde daha erken almistim 😊sadece kiyafet alisverisi kuvet vs. Almadim
YyyyYasemin Talentedmom dimi bende öyle düşünüyorum 15 haftada nasip olurda herşey güzel giderse başlıcam artık en geç 18/20 arası