nevanur_srt Kızlar 34. Haftadayım birkaç gündür kasıkalrıma sancı girip çıkıyor sabahtan beride belimin alt kısmı komple ağrıyor eğilemiyorum zor kalkıyorum o derece yarın randevum var acaba doğum belirtisi mi yaşayan varmı acil bana fikrinizi söyleyin 🥹🥹
busenaz68 nevanur_srt bende 34′um geçen akşam bennde de oldu belimin alt tarafları kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir sancı vardı aç olduğum halde ağrıdan yemek yiyememiştim o derece. Sonrasında uzandım kendime biraz zaman tanıdım takip ettim geçti uyumuş kalmışım sizde uzanın dinlenin biraz geçmeyen sıklığı artan sancı olursa acile muayene olun ❤️
nevanur_srt busenaz68 ayy evet aynı şekilde Bendede bu şekilde sancılar yatıyorum kalkınca tekrar belim ağrıyor yarın doktora gideceğim bakalım teşekkür ediyorum ☺️doğum tarıhıniz belli mi bu arada 🌸
nevanur_srt busenaz68 yaa ben daha gün almadım haftaya özele sormaya gideceğim de bakalım o zaman benimki de o aralıklarda olur büyük ihtimalle ☺️