Aysun84 İyi akşamlar arkadaşlar ben adet gören bir insandım geçen ay adetim 4 gün gecikti bu ay da 6 gün gecikti dün test yaptım negatif neden böyle oluyor sizce anlamadım gitti
Aysun84 Nevagibi evet yeni bıraktım korunmayı ay umarım onun yüzünden dir hormonlarım bozuldu diye kafaya takıp duruyorum
Nevagibi Miracle_1 gebe değilim belirti demek yanlış olur ilk ay adetim çok gecikti ikindi ay düzeldi
Miracle_1 Aysun84 inşallah ama çıkmasa ne yapacam bilmiyorum pozitifi de göremiyorum kanda çıkar mı acaba neden adet olamadım diye de düşünmüyor değilim