Arkadaşlar merhaba şeker yüklemesi yaptırdığımda şekerim çıkmıştı bundan dolayı da diyetisyenimle sıkı bir diyet yapmaya başladım. Zaten kilom için diyet yapıyordum, daha sıkılaştırdık. Evde de glukometre ile sabah ve akşam aç tok olmak üzere ölçümler yapıyordum ve gayet de iyi gidiyorduk. Ama son 2-3 haftadır artık diyetten çok bunaldım diyete göre yesem de doymuyorum açıkçası ve biraz boşladım. Yani sınırların dışında da çıkıyor. Ama 3 gün önce doktora gittiğimde bebeğimin kilosunun 1 hafta geriden geldiğini ve bunun normal olduğunu öğrendim. Şu an 30+5 haftadayız. Geriden geliyorsa, daha doğrusu ileriden gidip de iri bebek denmiyorsa demek ki bu 2-3 haftalık boşlamam kötü etkilememiş diyebilir miyiz acaba?