Ruas Herkese selam. 8 ay önce düşüğüm olmuştu tekrar hamile kaldım . Bugün yine hafif kanama ile hastaneye gittim ikiz gebelik olduğunu diğerinin sağlıklı görünmediğini muhtemelen de bundan dolayı kanama olduğunu söyledi . 5 haftalık gittim de ikiz gebelik dememişti. Kalp atışını duyduk birinin diğerinin yok. Böyle olan arkadaşlar var mı. Sonradan diğeri de gelişir mi
senoriiitaa Ruas ay aynı şeyi bende yaşıyorum şuan 9 haftalığız bir kese daha var ama kalp atışı yok çevremde de duyduğum hamileyken hamile kalanlar falan varmış gelişir mi bilmiyorum doktor gelişmez dedi ama emin de olamadım
burcu_burcu Ruas Merhaba, gebeliğiniz ne şekilde ilerliyor acaba ikinci kese gelişti mi? Umarım sağlıklı bir şekilde ilerliyordur. 6+2 de bende de çift kese gördü birinde kalp atımı varken diğeri boş dedi haftaya kontrolüm de var bekliyoruz.
Bmelekkk Benim durum farklı tüp bebekti diğer keseyi gördüğümüzde ilki 7 haftalık ikinci 5 haftada kalmıştı ,5 haftada kalan zamanla kayboldu şu an 30+3 teyim sayılı haftam kaldı doguma Allah’ın izniyle,