Kizlar 6 haftalik hamileyim bulantim oluyo istahim yok, ruhsal olarak asiri yalniz ve kotu hissediyorum. Kimseyle görüşmek istemiyorum. Kimse beni anlamiyomus gibi sanki. Daha yolun başındayken boyleyim ne zaman gecer bu ruh hali benden ne zaman gider . Her hamileligimi o kadar zor geciriyorum ki hic sevemedim bu hamilelik olayini . Cok sukur rabbim iki tane verdi . Simdi ucuncu de geliyo sanki onumdeki bi kac yil boyle asiri zor bunatici gecicek gibi dusunuyorum diger cocuklarim da kucuk oldugu icin. Uc kucuk cocukla evde tek basima kafayi yermisim gibi geliyo 🥲