nuriyegcl hayır inanmıyorum çünkü iki kızımda da daha çok tatlı yedim sadece 2. Kızımda ekstra meyve de fazlasıyla yedim. Bu 3. Gebeliğim aksine ekşi daha çok rahatlatıyor beni tatlı da yiyorum ama sonra rahatsız ediyor dr erkeğe benzetti ama haftaya belli olacak daha göreceğiz bakalım:)