Doktor randevum vardı bugün rahmim dönük olduğu için tabiki göremedi vajinal muayene yaptı bebeği gördü ama kalp atımı yavaşlamış dedi çok açıklama yapmadı bana değil normal polikliniğe randevu al haftaya dedi ben yanlışlıkla tüp bebeğe almışım. 2 hafta önce gittiğimde bebek yoktu yeni oluşmuşsa zaten yavaş olması gerekmez mi ? Kapalı kutu gibiydi doktor