Kızlar selam 12 haftalık oldum gün içinde tek tük ve geceleri minik kıpırtılar hissediyorum gibi oluyo🙈🤭 başta emin olamadım bebeğe yormadım ama artık gün geçtikçe anlıyorum bebiş kıpır kıpır😍 sanki biraz erken hissettim gibi sizlerde nasıl oldu kaç haftalık hissettiniz