Merhaba ben 2 tane düşük geçirdim ilki Türkiye’de kürtaj oldum ondan sonra 6 ay sonra hamile kaldım ama devlet hastanesinde kürtaj olduğum için uyuşturulmadan yapıldı kan ilacı vermişlerdi 2side Amerika’da oldu ondan 3 ay sonra hamile kaldım burda tümden uyuşturup kürtaj oldum ilaç falan vermediler