Arkadaşlar takipçi olduğum hastaneyi aradim gece 23.40 a kadar 1 tane kadın doğum doktoru nobetci denildi 23.40 dan sonra herhangi bir doktor yokmus bu normal mi yani gece 2 3 de birsey olsa ne olacak kendi doktorumuzu aradığımızda ya acmazsa yada gelmezse ne olacak başına gelen varmi