Zeynepackgz Kızlar iki gundr adet ağrısı gibi sancı var ama bugün şiddetli bir şekilde bacaklarım sancilaniyor kaşık ve bel o kdr değil hatta onlri şuan hissetmiyorum ama bacaklarım çok şiddetli sancilaniyor sizce gidim mi hastaneye norml midr
geleneksel1annem Zeynepackgz yani kasılma şeklinde olması lazım sancının ama. Bir de düzenli olmadı gerekiyor adet sancısı gibiyse rahim büyüdüğü için de olabilir enfeksiyonfan dolayı da olabilir birçok sebep var. Eğer yatıp dinlenmene rağmen geçmiyorsa dr git
Zeynepackgz geleneksel1annem sabahtan beri yatiyorum ama uzandığım halde aynı enfeksiyondn şüphe ediyorum idrr yolu enfeksiyonu çok oluyordum çünkü akintida çoğaldı
geleneksel1annem Zeynepackgz benimde gelen hafta öyleydi bi ara korkudan gidecektim hastaneye 30 haftalığım ben de ve ağrıdan, böyle kadık batmasından yürüyemedim. Geçen hafta idrar verdim çok yüksek çıktı enfeksiyon değeri antibiyotik başlafık bi rahatladım ki anlatamam
Zeynepackgz geleneksel1annem büyük ihtimal benimkide oyledr normlde arada olurdu ama uzaninca geçerdi kaç saatr yatıyorum durmuyor
geleneksel1annem Zeynepackgz ısrara sıkışıyo musun böyle çok var gibi ama gidince iki damla geliyo gibi
Zeynepackgz geleneksel1annem çok yptigim da oluyor iki damla yapıp çıktığımda oluyor sıkışıp ama yanma yok ama diğer enfeksiyonlarimdada yanma yoktu yuksekti
geleneksel1annem Zeynepackgz bende de yanma yok ama kaşıntı falan vardı yani büyük ihtimal enfeksiyon eğer yakın zamanda kontrolün varsa telaş etme sancı olsa anlarsın çünkü😂