Gsylr6 ben yaptırdım canım 2 li tarama testine girdim down sendrom engellisi olma ihtimali çok yüksek dedi özel hastaneye gittim oda fetal dns testi yap dedi bütün herşeyi çıkıyor çocuğun herhangi başka bı test yapılmıyor zaten bı tüp kan verdim 10 gün içinde çıktı çok şükür çocuğum sağlıklı hiç birşey çıkmadı ve cinsiyeti ordan ogrendim ikinci oğlum geliyor sağlıcakla inşallah 🙏🥰