Hanımlar ben 14 gün önce doğum yaptım Sezeryan dikiş yerimde nohut gibi böyle biriey çıkmıştı beze gibi apse gibi doktor doğumda alırız dedi şimdi o bölgeyi elliyorum şişlik var yine sizce niye alınmış o bölge dedi endemotri mi bir isim söyledi bir cm dedi alırız doğumda korkulacak Birşey değil dedi isimi de tam hatırlamıyorum ama şu an şişlik var normal mi sizce