Bahar77777 Kızlar öncelikle başından şunu söyleyeyim hamileykende kızım 2 hafta geriden geliyordu. Nisan 29 da 2470 gram doğdu kızım şuan 3 aylık bugün tam 3 aylık oldu 2 gün önce tartıldı 4350 çıktı kilosu düşükmü anne sütü alıyor mama vermiyorum.
liyamm55 Bahar77777 Yo gayet iyi kilosu fazla takılmayın daha küçük 5-6 aydan sonra hızlı alıyorlar şuan mideleri küçük allahım sağlık versin kilosu önemli değil alınır her türlü
06Pembemavi80 Bahar77777 zayıf gelmedi bana normal kilosu 3 aylık bebek için. Kendi beslenmenizi düzenleyebilirsiniz . Benim iki çocuğum var birisinin kilosu üst sınırda gitti hep. Mama verdigim sanılıyordu ama anne sütü alıyordu sadece. İkinci bebeğimde normal di . Çok kilolu olmadı oda anne sütü aliyordu. Kendinizi üzmeyin bunun için. Emzirme şıklığınızı arttırabilirsiniz. Birde beslenme düzeni oluşturabilirsiniz kendiniz icicn ✨
Kikiriki Bahar77777 zayıf değil sağlıklıysa da hiç önemi yok zaten bebekler genelde 6. Aydan sonra toplanıyor kilolu bebeklerde sağlık sorunları oluyor bence boşuna kafanızı takmayın
Ecmsyl Bahar77777 Sizin bebeğiniz zaten zayıf doğmuş yani yazdığınıza göre ama aldığı kiloya görede gayet iyi. Yani aylık 650 gr almış neredeyse anne sütüne göre. Normaldede 1 kg felan alır. 3500 dogsa 6 olurdu 4500 doğsa 7 küsür kiloda olurdu siz bebeğinizin doğum kilosuna göre aldığı kiloya bakın aylık 2 kg alması normal mi olurdu sizce? Gayet güzel kilo almış
Bahar77777 liyamm55 ya bazılarınkime bakıyorum 6 kilo felan şaşırıyorum benimkimi zayıf acaba diyorum
Bahar77777 06Pembemavi80 süt yapıcak şeyler ile besleniyorum aşkım normalde sütümde var zaten çok şükür ama bana az geldi sanırım bazı bebeklere bakıyorum baya iri kendimkime bakıyorum sonrq qma bence mama veriyolar benim baktıklarım çünkü 6 kilo felan varlar gördüklerim
liyamm55 Bahar77777 Herkesin gelişimi farklı oluyor hiçbir bebek kıyaslanmamalı sağlıklımı çok şükür gerisini umursama kilo alınır hemen hiç kafana takma
Bahar77777 Ecmsyl ya bi kaç kişi ne kadar küçük bir bebek yenimi doğdu dio kafama onlar yüzünden takmaya başladım aslında ben oğlumu senin kızının kilosunda doğurdum biri bana mesela üzüldüm
Ecmsyl Bahar77777 herkesin vücudu bır değil ki. Herkes iri bebek doğuracak diye bişey yok herkes zayıf bebek doğuracak diyede bişey yok. İnsanlar çok patavatsız ama siz nasıl üzülüyorsanız karşı tarafa cevap vermektende çekinmeyin. Kafanıza takacağınıza bırakın söyleyen taksın. Onemlı olan bebeğinizin sağlıklı olması gerisi cokta problem değil. Sıze bebeğinizin kilosunu sorarsalar ben bebek kilolarını kıyaslamayı sevmiyorum diyin.😆
ABusraaaa Bahar77777 doğum kilosu baz alınır kimsenin çocuğuyla kıyaslama yapmayın. 4 kilo doğan bebekle sizin çocuğunuz aynı olamaz. Doğum kilosuna göre gayet iyi kilo almış sağlıcakla büyütün 🌸
Mucizee80 Bahar77777 merhaba ben sadece doktorun bana söylediğine göre bu yorumu yapıyorum benim kızımda 2640 gram olarak doğdu ilk üç ay aylık ortalama 1 kg alım bekliyorum ama 500-600 gramda yeterli dedi ben sizin persentel tablosuna baktım kilosu düşük dedi bir çocuk doktoruna danışıp blki mama takviyesi başlayabilirsiniz bu arada başka insanların dediğine takılmayın her bebek aynı kiloda doğmuyor ki aynı kiloda ve boyda olsunlar bebeğiniz saglikliysa bırakın konuşsunlar
nisa817_ Bahar77777 canım kilo gayet iyi ayirca mama içiyor o daha kilo aldırır merak etmeyin almıyorsa da genetik benim anne 5 kilo doğdu ama şuan herşeyi yiyor ve 58 akadar kilo çıkıyor ben 29 yaşındayım ve gebelikte bile 60 zor oldum şuan 49 kilo