ozbekkk  Kızlar son tarihim 5 Temmuz bitişi 9 temmuz değerlendirdiğimiz günler 20:21 23 Temmuz gelecek adet tarihimde 5 Ağustos gösteriyor erken mi yapmışım
ozbekkk Kızlar erken bi davranıyorum biraz acaba ya 2 gğn önce kan verdim negatifti ilk gebeliğim olucak pek fazla bilgim yok
Aysgm Biraz erken bence. Herzaman adet gecikmesini beklemek en doğrusu. Diğer türlü çok stresli ve yanıltıcı oluyor. İnce bir çizgi görüyor gibiyim ama dediğim gibi bekle geciksin önce.