Merhaba kızlar normalde bu yaşıma kadar asla alerji olduğumu bilmem 3.gebeliğim 2 haftadır geçmeyen alerjim var baştan boğazlarım şişti bende bademcik yok farenjit olduğumu düşündüm sonra burnum akmaya başladı peşinde burun tıkanıklığı doktora gittim boğazda enfeksiyon yok kulakta birşey yok doktor alerji dedi kulak tıkanıklığı ve sesde çatallaşma da hepsinin peşinden başladı boğaz şişliği geçti gerisi kaldı 2 haftayı geçiyor sadece burun spreyi verebildi doktor onuda 5 günden fazla kullanma dedi çözümü olan veya durumu yaşayıp bir şekilde atlatan varmı bu dönem çayır poleni oluyormuş köyden geldikten 1 gün sonra başladı zaten`