Ynckpgn Kızlar bugün doktorum bu ilacı yazdı ama eczacı sabah aç karnına kullan iki saat kadarda süt ve süt ürünü tüketme dedi
1anneninsesi Ynckpgn Demir ilaçlarının kullanımı bu şekilde oluyor. İlacın vücutta sindirimi kolay olsun diye önerilmiyor süt ve süt ürünleri kullanımı. Canınız sıkılmasın. Bir sorun yok. ☺️
leylasinan Ynckpgn bende gyneferon sanol kullanıyorum sabah aç karnına içiyorum. Ama ne doktorum nede eczacı böyle birşey soylemedi
Ynckpgn 1anneninsesi bende sipeynir olmadan kahvaltı yapamıyorum ne yiyecem ben şimdi Kadıköy boğası gibi
1anneninsesi Ynckpgn Mecbur biraz dayanmalısınız. İlaç daha rahat emilsin diye önerilmiyor. Yenilse vücuda ağır geliyormuş. Sağlığınız için mecbursunuz. 🌸
leylasinan Ynckpgn bnde şaşırdım şimdi. Ama zaten uyanır uyanmaz ilacımı aç karna içiyorum kahvaltı saatine kadar 2 saat geçmiş oluyor.
deryakrgz Ynckpgn banada demediler ama zaten ben ilacı saat sekizde içip kahvaltıyı saat dokuzda dokuz buçukta yapıyordum 🤗