Rabiafa Memlekete kendi aracımızla gitmek istyoruz fakat bi yandan tedirginim herhangi bir sıkıntı olur mu dıye. Hamile olup uzun yolculuk yapan arkadaşlar var mı? Herhangi bir sıkntı oldu mu ?
erikarpuz Rabiafa sizin haftalarınızda 2 saatlik sehirdısı yol için izin almaya gittiğimde doktorum kasılman var izin vermiyorum diyerek gönderdi bence muayene olmadan buna karar vermeyin
Onurbanuu Rabiafa ben 14+2yken cıkıcam yola henuz bı sıkıntı gormedı doktor ama sız tabı doktor kontrolunden gecın 2 saat yol olmasına ragmen bı bakalım karar verelım demıstı
Ilkesmomy Rabiafa ben 16 haftalıkta cıkıcaktım Dr pek olumlu bakmadı ama bana bıraktı gıdecegım yol 700 km ıdı cok uzun rıskın yok ama bılemedım yolda herhangı bır acıl durum olsa nasıl mudahale edılcek dıynce benı korku bastı ve gıtmedım Napıyım bebegımden onemlı degıl :):)
Maheste Rabiafa ben 13 haftalıkken 18 saatlik yola çıkmıştım hemde otobusle, doktorum bir sakınca yok sadee 2-3 saat arayla molalarda mutlaka yürüyüş yapmamı istedi . Her gebe için faeklı olabilir
Merveee6 erikarpuz kasılma 7. Haftada bende de çıktı bende tatile gitmek istiyordum çok ama inşallah geçer 12. Hafta da tekrar gidicem
Rabiafa erikarpuz gecen hafta perinatolajiye gittiğimde riskli bir durumum olmadığını söylemişti ama bilemedim yine
erikarpuz Rabiafa riskli durumunuzun olmamasından değil benim de o haftalarda riskim yoktu ama hiç hissetmediğim halde sadece o gün kasılmam oldu bebek toplandı baya bi kendini açmamıştı bence bu durumu riske atmayın
Damla_111 @Rabiafa Her saat mola vererek gidebilirsiniz eğer bir risk yoksa ve molalarda 10-15 dakika kadar yürüyüş yapabilirsiniz