Ya kızlar Bayburtta oturuyorum doğu görevi için geldik devlet hastanesi var benim ilk kızım normal doğumdu bunu da normal istiyorum fakat burada kan bankası yokmuş ilk doğumum çok kanamalı olmuştu korkuyorum ebeler yapıyor kesiyi dikişi doktor sadece sorun var mı diye bakıyormuş öyle bir çok tedirginim Trabzon a özel hastaneye gidip epiduralli normal doğum yapayım diyorum sıcak çoluk çocuk gitmek zaten zor ayrıca epidural için ⅘ cm açıklıktan fazla olmaması lazım hem yetişme problemi var hem de zaten epidural için kan testi falan yapılması lazım gidip orada doğuma kadar kalsam ancak olur yani ne yapacağımı şaşırdım bana bir akıl verin lütfen