Gittim ben 3 hafta önce ama randevu aldığım yani perinatalog yoktu bi operasyona gittiğini sadece 1 tane perinatolog oldugunu ve çoğu kez yerinde olmadığını daha büyük hastaneye gitmemi soylediler. Kendisi olmadığı için (muhtemelen asistan )kadın doğum doktor vardı yerinde