nevhibaa gebeliğimin başından beri ayak yanması ve şiddetli ağrı vardı herkes hamilelikten normal dediği için doktora söylemedim ama 6. Ayımda dayanamadım ağlıyordum acidan birgün ayağıma kaynar çay dökülmüş hissetmedim zaten yanıyordu çünkü en son doktora söyledim dayanamıyorum beni bu ayak yanmasından ağrısından kurtarın Allah rızası için dedim. Allah ondan bin kere razı olsun kalsiyum ilacı verdi ilk kullanimda geçti ağrı yanmam keşke en başından soyleseymisim aylarca boşuna acı çektim.