Ezgi58 Sabah ilk idrarla test yaptım ve direk 2 çizgi çıktı. Test erken gebelik testi değil ve adetime 4 gün var. Bu markanın yanıltmadığı birileri var mı? Herkesin olumsuz deneyimlerini okudum, iyi bir şey yaşayan oldu mu?
Seymabyrm Ezgi58 erken gebelik testini ben gece 12 gibi yapmıstım, yaptıgım gibi cıkmıstı ikinci cizgi. Beni yanıltmadı kan verdim, kanda da pozitifti. Direkt cizgi cıktıysa pozitiftir bence, insallahta öyledir 🙏
visnelicheescake Ezgi58 Geçen hafta cuma günü bu markanın erken gebelik testi kullandım doğru sonuç verdi.
Anonimanonim Ezgi58 ben artımedle öğrendim ama önceleri defalarca küfür etmişimdir orası ayrı😂 Kaset test biraz geniş olan hcg yazanı kullandım en son onunla da öğrendim
Ezgi58 Seymabyrm sabah pozitif görünce kan verdim sabah belli olacak en geç. Umarım kaybımızdan sonra bizim de yüzümüz güler çok teşekkür ederim yazdığın için. 🌸
Ezgi58 Smyye1B internette o kadar yalancı gebelik olduğunu duydum ki sevinsem mi üzülsem mi şaşırdım bugün, umarım bende o mutlu haberi alırım çok teşekkür ederim yazdığın için sağlıkla büyüt 🌸
Seymabyrm Ezgi58 benimde 2 kaybım oldu kürtajdan 2 ay sonra gebe kalabildim. Bazen bazı kayıplar yenilerine vesile olabiliyor, inşallah vardır içtenlikte dua ettim senin için 🙏🥰
Smyye1B Ezgi58 Teşekkür ederim rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸 Bazen e nabiza hemen düşmüyor ama bulunduğun il ilçenin halk sağlığı laboratuvar sonuçlarında çıkmış olabiliyor istersen ordan bakmayı dene birde ☺️
Ezgi58 Turuncukelebek erken olanı mı kullandın yoksa klasik olanı mı? Burada okuduğuma göre erken gebelik testi yanlış çıkıyormuş bu markanın.
Ezgi58 Seymabyrm başın sağ olsun bu acıyı tarif etmek zor Rabbim tekrarını göstermesin bu acının. Evladınızı da size bağışlasın. 🥺 şuan için de çok teşekkür ederim umarım bu sefer her şey yolunda gider. 🌸