14+5 benim de yani ne yalan söyleyim kız olsa daha çok sevinirdim gibi geliyor ilkinde de kız istemiştim ama şimdi 10 tane kız verseler canım oğluma değişmem şimdi şöyle düşünüyorum ikisi birbirine arkadaş olacaklar birlikte oynayacaklar oğlum o yüzden çok şanslı hatta ikisi de çok şanslı ama kendime arkadaş bulamadım 🤣