mmirac 37 haftalık hamileyim geçen çok şiddetli ağrım oldu acile gittm bir şey yok dedi ama bebeğinin ayakları sol tarafta dedi ama normal de kendi doktorm ayaklar yukarda kafası aşağıda diyor du ters giden bir şey olsa acilde ki doktor söyler miydi