ehan Eylül de doğum yapacağım inşallah nasıl kıyafetler aldınız hem bebiş hem kendiniz için uzun kol kısa kollu
Lmnakdnc ehan bebişe uzun alıyorum yenidoğan üşüyormuş zaten ekim de serin olmaya başlar eylül sonu doğum kendime kısa almayı düşünüyorum
Selim_Alparslan ehan Ben uzunda aldim kısa da aldim canım hepsinden var eskisi gibi kar kış da olmuyor valla evlerde sıcak ben genelde hafif rahat edebilecek urunler aldım bebekler sıkılıyor bastirilmaktan
Eliffbaby ehan valla canım kendime her türden aldım çünkü hem hastane hem evde rahat etmek için. Bebişe de uzun kol aldım hep genelde zıbın üstü ince tulum giyer diye düşündüm mesela evde onların her aydan aldım bikaç tane
beyzanuruzumcu8087 ehan uzun kollu aldım ama ince aldım kısa hiç almadım yeni doğan üşür diye kendime hem kısa hem uzun aldimm ama hep uzun giyip terlemek istiyorum bol su ile inşallah iyi olur Eylül’ün sonu görünüyor bakalım hayırlısi
cavbella ehan Eylül ortası gibi görünüyor doğum ve ben hiç kısa kollu zıbın almadım alsa mıydım diye tereddüt yaşıyorum bazen hala kararsızım