6 haftalık hamileyim 6 gündür de kanamam var. Doktor Progestan verdi hem alttan fitil gibi yapıyorum hem de üstten ilaç gibi alıyorum. Aynı zamanda da kasıklarım çok şiddetli olmasa da adet öncesinde oluşan kasık ağrıları gibi ağrıyor ama dediğim gibi çok şiddetli değil. Doktor şimdiki gebelik şerin çoğunda böyle kanama problemleri olduğunu söyledi ilk 3 ay çok önemli dedi. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı? Kanamayı ilk gördüğümde doktora gittiğimde doktor kesenin etrafında kanama bölgesi gördü ama dün gittiğimde yoktu. Ama dün ve bugün az olmakla beraber tekrar kanamam oldu. Niye anlamıyorum. Çok mutsuzum lütfen bilgisi olan beni aydınlatsın