Miraclem Ben ilk çocuğumda lekelenme yaşadım. Doktora söyledim bana progestan diye bir ilaç verdi. O ilacı kullanırken bir kere daha yaşadım lekelenme. Sonra kesildi. Yerleşme kanaması diye geçiyor. İçinizi ferah tutun gebesiniz ve bu tarz damla şeklinde lekelenmeler, bebek rahime yerleştiği için ufak leke şeklinde kanamalar yapıyor. Ama yine doktorunuza danışın. Bende çok korkmuştum ama şükür bir sıkıntı olmadı. Şimdi yine hamileyim. Bu gebeliğimde yaşamadım lekelenme.