Dilekbatug nezaman geçti sonra benim son bikaç gündür sürekli aynı yer ağrıyo tansiyon filan mı acaba ölçebilceğim biyerde yok 😞 bugün acile gitmeyi düşünüyorum🙄 belimde kopucak gibi bazen adet sancısı gibi ya bunlar erken doğum belirtisi değil dimiii 😫😫