Guldennn2 Merhaba 25+1 olduk karnım aşırı geriliyor oturamiyorum yatamiyorum sıkıntı basıyor bir kaç seferdir birde 2-3 defa çiş kaçırmış gibi su geliyor biraz ayakta fazla kalıyorum işten dolayı ondan mı acaba önerisi olan yada bu durumları yaşayan var mı
Kikiriki Guldennn2 magnezyum kullanın evdeyken ayaklarınızı yastığa koyup öyle uzanın hafif yukarda olsun birde yalancı kasılmalar olabilir
Guldennn2 Kikiriki teşekkür ederim ekstra magnezyum kullanmıyorum bı tane başka bir doktor yazdı başka doktorda içinde oksit var kullanma folik asitinde hepsi var zaten dedi o yüzden kullanmadım ayakta durmaktan sanırım oluyor