ucuncugeliyo Berivanlina21 ya kusura bakmayin o kadar kotu haldeyim ki 7 haftaligim demek istemistim artik ne yazdigimi da bilmiuorum bu bulantilar perisan etti beni😢
Berivanlina21 ucuncugeliyo sorun değil sizi çok iyi anlıyorum ☺️ umarım en güzel şekilde hamileliğinizi geçirirsiniz 😘
Zmrmom hepoyleolurzaten__ sağlıkla kucağnıza alın inşaallah. Doğumlarınızın kaçı normal kaçı sezeryan oldu acaba
hepoyleolurzaten__ yavuzayse 4 sezeryan arti ikiz olduğu icin kabul etmediler riskli diye normal muayeneye bile devlet hastanesi bakmıyordu
Premsescik hepoyleolurzaten__ ne güzel 3 tane kızım var dua et canım Rabbim ilerde banada ikiz erkek evlat nasip etsin insan olmayanıda istiyor tabi
hepoyleolurzaten__ Premsescik rabbim gönlünüze göre versin insallah 🙂 güzel olduğu kadar zorlukları da var