@"hepoyleolurzaten__"maşallah sana .Allah tüm annelere kuvvet versin zor geliyor bana yalan yok.3-4 çocuklu anneleri görünce hele destek yok diyorsun cesaret alıyorum .3.çocuğu olduğu gibi bakıcı tutan anneler tanıyorum .eşin çok destek oluyordur umarım.İkiz gebelik ve diğer küçük ikizler biraz zorlar bu sefer yardım edecek birini bulsa eşin iyi olur bence.