Merhaba hanımlar, 10+4’teyim. Ciddi şekilde ağız sulanması yaşıyorum. 😢Artık dayanamıyorum. Hiç konuşamıyorum. Ağzım resmen su doluyor. İkide bir lavaboya gidiyorum. 2.hamileliğim bu arada. İlki erkekti. Ben oğlumda böyle birşey yaşamadım. Benim gibi ağız sulanması yaşamış olan annelerin tavsiyelerine çok ihtiyacım var. Ne yaptınız? Size iyi gelen birşeyler var mıydı? Ne zaman geçti? Bilgisi olan hanımlar yardımcı olursanız duacınız olurum. Şimdiden teşekkür ederim. ☺️🌸