Kızlar merhaba suan 20+5 günlük hamileyim ilk günden beri hep 1 hafta kadar önde görünüyorum. Ama yine de ben son adet tarihine göre yazıyorum buraya. Perşembe günü detaylı Ultrason var. Benim merak ettiğim şu 4 hafta da bir randevu alıyorum ben ama doktor bana hiç şu zaman gel diye bilgi vermiyor. Devlette takipli olduğum için randevu da bulmak zor o yüzden erkenden alıyorum. 24. Haftada randevu alacağım en son 20. Haftamda gittim sizler ne sıklıkla randevuya gidiyorsunuz.