Bugun ayrıntılı ultrasonum vardı 22+3 haftalığım
Doktor bana bebek daha 21+3 gozukuyor bı hafta daha bekleyelım dedı
Bende endişelendim bi hafta gerilik olması normal mi bi sorun olurmu
Normal kontrollerımde bıkac gun ileride yada tam gününde gozukuyordu 🙂↔️