Kubra-1997 BAHÇECİ TÜP BEBEK MERKEZİNE GİDİP MEMNUN KALANLAR OLDU MI DR. ÖZKAN ÖZDAMARA GİDENLER VAR MI NASIL BİR DOKTOR MERKEZ NASIL BİR MERKEZ İLGİLERİ ALAKALARI NEDİR
Ebrueren1 Kubra-1997 bende bahçeci de yaptırdım güvenç hocada ilk deneme de pozitif gördük çok şükür hastane çok ilgili herşeyle bıkmadan ilgileniyorlar Özkan bey de çok iyi bir doktor tavsiye ederim
Onurbanuu Kubra-1997 çok yogun oldukları ıcın asırı asırı ılgı yok ama gereklı tedavıyı uyguluyolar benım gıden 2-3 arkadasım gebe dogumu oldu bırıde beklıyor ılaclar hastane va derken 200-300 bını bulabılır
Kubra-1997 Ebrueren1 neden o kadar buldu ekstra ameliyat fakan mı oldunuz bana güncel 130 ilaçlar vs. 200 bini bulur dediler
Ebrueren1 Kubra-1997 bizede ilaçlar diğer şeyler falan 120 bin demişlerdi ama tedavi başlayınca öyle olmadı malesef ameliyat olmadım sadece tüp bebek tedavisi için bu fiyatı buldu.