bizzocone Merhaba bebek için 1 yaşına kadar uyku tulumu kullanmayı düşünüyorum. 1 tog ve 2.5 tog bakıyorum ama bulamadım. Özellikle yenidoğan için hiç ürün yok. Tulum kullananlar link bırakabilir misiniz acaba?
adatuna bizzocone 2.5 tog zaten gereksiz o kadar soğuk olmuyor evler 1 tog ise trendyolda felan var bildiğim 2.5 tog için evin ciddi soğuk olması lazım
Bumah Selenavci63 selam ilk gebeliginiz değilse eger 2.5 tog kaç derece giydiriyosunuz bende alıcam 1 ve 2.5 şeklinde
bizzocone adatuna ben de öyle düşünüyorum 1 togluk kundak yarım kundak almayı düşünüyorum başlangıç olarak