nurhanimmm01 cuma hoca da ben ameliyat oldum , öncesinde hiç gitmemiştim bebeğim sıkıntılıydı, gelişim geriliği vardı , perinatoloji de dahil 4 farklı doktora göründüm, yengem hemşire, cuma hocanın yanında da çalışmış , eli hafif tecrübeli deyince onda sezeryan oldum, gerçekten güzel geçti doğumda doğum sonrası da , ama dediğim gibi kontrolde gitmediğim için bir şey diyemem