bsglll Çatlama sonrası 9. Gün bugün. Üstteki bebetime alttaki nimo marka testler. İkisinde de ilk beş dakikada bu şekilde silik çizgi çıktı. Yalancı pozitif mi acaba emin olamıyorum. https://hizliresim.com/qgu1ihb
bsglll Azlpp sabah son bir bebetime testim kaldı onu yaparım eğer onda da çıkarsa yarın kan vermeye giderim 🥰🥰
bsglll anonimhesapp 19 u öğlen pik gördüm ben. Dayanamadım başladım test yapmaya. Sende çatlama ne zaman oldu
Cokistersengelerbence anonimhesapp bsglll bence var ♥️ ay bu arada bende 18-19 pik 20 çatlama gördüm test yapsak belli olur mu ki
anonimhesapp bsglll @Cokistersengelerbence Sence 20 sinde mi 21 inde mi çatlama olmuş ? Yada çatlama olmuş mu ? Geçen aya bakarsam yarın adet günüm ama geç yumurtlama olduğundan ileriye atacağını düşündüğümden test için bekliyorum 😂
bsglll Cokistersengelerbence ilk gebeliğimde 10. Gün yine silik çizgi çıkmıştı düşük yaptım tabii. Şuan 9. Gün bende bu şekilde çıktı. Elinde test varsa dene istersen bi☺️
Cokistersengelerbence bsglll evet evde var 1 tane innovita marka. Gidince yaparım belki bilemedim şimdi 🙈